Sales Support Medewerker
- Op locatie
- Houten, Utrecht, Nederland
- Sales
Functieomschrijving
Als medewerker Sales Support ben je de brug van onze commerciële afdeling naar de afdeling orderverwerking. Je monitort de orders die vanuit Sales doorkomen en begeleidt deze soepel door onze organisatieprocessen heen. Daarnaast ben je vanuit de interne organisatie de contactpersoon voor de klant. Ook houd je je bezig met procesoptimalisatie door feedback te verzamelen in de organisatie en bij onze klanten.
Jouw sportieve uitdaging:
Als medewerker Sales Support controleer je een aangeleverde verkooporder en alle documenten die daarbij horen, maar bovenal ben je verantwoordelijk voor het monitoren van (en het bijsturen op) het interne orderproces. Je houdt jezelf constant op de hoogte van de status van orders en schakelt met collega’s van de afdeling Sales & Operations (S&OP) én Accountmanagers om de verwachtingen van klanten waar te kunnen maken en verwachtingen te managen waar nodig. Dit doe je door ervoor te zorgen dat onze Accountmanagers volledig op de hoogte zijn van de status van orders, levertijden, beschikbaarheid van producten en eventueel verouderde offertes. Door jouw inzet kunnen wij een optimale klantbeleving garanderen! Daarnaast houd je je bezig met het optimaliseren van de verschillende werkprocessen op de afdeling door feedback te verzamelen bij onze Accountmanagers, klanten en interne collega’s zodat wij als afdeling en als organisatie iedere dag weer een beetje beter worden. Samengevat; een uitdagende baan op een centrale plek binnen onze organisatie!
Vereisten
De ideale kandidaat heeft:
- HBO werk- en/of denkniveau en affiniteit met fitness/sport;
- Minimaal 4-5 jaar werkervaring in een (vergelijkbare) Sales Support functie;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden;
- Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal (kennis van Franse taal is een pré);
- Uitstekende kennis van MS Office (o.a. Excel, Outlook);
- Ervaring met het werken in een ERP systeem (bij voorkeur CRM en SAP);
- De mentaliteit van een topsporter, je gaat ervoor!
- Een uitstekend salaris;
- Een uitstekend pensioen waarbij Matrix het grootste deel voor haar rekening neemt;
- 25 vakantiedagen met de optie om er 5 bij te kopen;
- Gratis fitnessfaciliteiten op kantoor;
- Gezellige kantine met complete keuken waarin je jouw lunch kunt voorbereiden;
- Een digitaal leerplatform waar je vrijuit aan jouw persoonlijke ontwikkeling kunt werken;
- Een jaarlijkse sportdag;
- De mogelijkheid tot een leasefiets;
- Veel ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën;
- Vrijheid en verantwoordelijkheid, de basis van onze Matrix Mentaliteit!;
- Een job bij de leukste en snelst groeiende fitnessorganisatie van de Benelux;
- Een inspirerend en enthousiast team; hierdoor leer je elke dag wel iets bij.
Hier kom je terecht
Ons kantoor is gevestigd in Houten (Nederland) en wij zijn de snelst groeiende leverancier van professionele fitnessapparatuur in de Benelux. Onze toestellen staan bij fitnesscentra, fysiotherapeuten, onderwijsinstellingen, hotels, bedrijven en topsport accommodaties. Als dochter van het in Taiwan opgerichte Johnson Health Tech kunnen we de voordelen van een wereldspeler bieden, maar kom je terecht in een lokaal en toegewijd team.
Mensen maken Matrix
En dat is echt zo. Wij zijn een platte en dynamische organisatie waarin onze mensen het verschil maken. Binnen het bedrijf zijn de lijnen kort. Er wordt snel geschakeld en iedereen draagt veel eigen verantwoordelijkheid. De sfeer is informeel en het teamgevoel is bijna letterlijk voelbaar.
Wil je meer weten of deze vacature of ons bedrijf? Neem dan contact met ons op!
Sjoerd Staal - Junior HR Advisor
sjoerd.staal@matrixfitness.nl
t: +31 30 24 45 435
m: +31 6 36 34 04 20
(Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld)
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!