
Office Coördinator
- Op locatie
- Houten, Utrecht, Nederland
- Office Management
Functieomschrijving
De rol van Office Coördinator is een allround functie waarbij je het visitekaartje bent van onze organisatie en tevens onderdeel
van een hecht team. Bouw jij mee aan de toekomst van ons bedrijf?
Jouw sportieve uitdaging:
Als Office Coördinator (21-24 uur verspreid over 3 dagen) ben jij het eerste gezicht van onze organisatie en daarmee hét visitekaartje voor collega’s, klanten en partners. Vanuit de receptie zorg je voor een warme, professionele ontvangst en ben je de spil in het soepel laten verlopen van de dagelijkse werkzaamheden op kantoor. Je werkt in een klein en enthousiast team dat zich elke dag inzet om onze interne dienstverlening naar een hoger niveau te tillen. Je organiseert en coördineert alles wat met een goed geregelde werkomgeving te maken heeft: van het uitgeven van welkomstpakketten en het beheren van kantoorvoorraden tot het onderhouden van pand, het laten uitvoeren van schoonmaakwerkzaamheden en het onderhouden van de koffiemachines. Je schakelt actief met leveranciers en bent verantwoordelijk voor kleine onderhoudsklussen. Ook interne verhuizingen, vergaderondersteuning, borrels en events vallen binnen jouw dynamische takenpakket.
Daarnaast draag je bij aan de optimalisatie van processen binnen het Office-team en denk je proactief mee over verbeteringen. Kortom, een veelzijdige functie waarin je zorgt voor rust, structuur en kwaliteit – en daarmee directe impact maakt op de beleving van onze werkomgeving.
Vereisten
De ideale kandidaat heeft:
MBO werk/denkniveau
Als pre aangevuld met een facilitaire studie/opleiding;
Minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
21-24 uur verspreid over maandag, woensdag en donderdag of dinsdag, woensdag en vrijdag;
Uitstekende communicatieve vaardigheden;
De drive om te organiseren en te ontzorgen;
Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal;
Uitstekende kennis van MS Office (o.a. Outlook, Word);
Een proactieve en faciliterende mindset;
De mentaliteit van een topsporter, je gaat ervoor!
Je kunt bij ons rekenen op:
Een uitstekend salaris;
Een uitstekend pensioen waarbij Matrix het grootste deel voor haar rekening neemt;
25 vakantiedagen met de optie om er 5 bij te kopen;
Gezellige kantine met complete keuken waarin je jouw lunch kunt voorbereiden;
Gratis fitnessfaciliteiten op kantoor;
Een digitaal leerplatform waar je vrijuit aan jouw persoonlijke ontwikkeling kunt werken;
Een jaarlijkse sportdag;
De mogelijkheid tot een leasefiets;
Veel ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën;
Vrijheid en verantwoordelijkheid, de basis van onze Matrix Mentaliteit!;
Een job bij de leukste en snelst groeiende fitnessorganisatie van de Benelux;
Een inspirerend en enthousiast team; hierdoor leer je elke dag wel iets bij.
Hier kom je terecht
Wij zijn gevestigd in Houten en de snelst groeiende leverancier van professionele fitnessapparatuur in de Benelux. Onze toestellen staan bij fitnesscentra, fysiotherapeuten, onderwijsinstellingen, hotels, bedrijven en topsport accommodaties. Als dochter van het in Taiwan opgerichte Johnson Health Tech kunnen we de voordelen van een wereldspeler bieden, maar kom je terecht in een lokaal en toegewijd team. En bij ons mag je ook nog eens sporten tijdens werktijd. Hoe tof is dat?!
Mensen maken Matrix
En dat is echt zo. Wij zijn een platte en dynamische organisatie waarin onze mensen het verschil maken. Binnen het bedrijf zijn de lijnen kort. Er wordt snel geschakeld en iedereen draagt veel eigen verantwoordelijkheid. De sfeer is informeel en het teamgevoel is bijna letterlijk voelbaar.
Wil je meer weten of deze vacature of ons bedrijf? Neem dan contact met ons op!

Sjoerd Staal - Junior HR Advisor
sjoerd.staal@matrixfitness.nl
t: +31 30 24 45 435
m: +31 6 36 34 04 20
(Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld)
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!