Skip to content

Medewerker Ordermanagement

  • Op locatie
    • Houten, Utrecht, Nederland
  • Operations

Functieomschrijving

Kom jij tot jouw recht in een sportieve omgeving, waarin je verantwoordelijk bent voor de verwerking van de bestellingen van onze klanten? En heb jij een MBO opleiding afgerond, affiniteit met logistiek en een aantal jaren werkervaring op zak? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Jouw sportieve uitdaging:

Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de orderprocessen foutloos doorlopen worden. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden van een succesvolle levering van onze producten bij de klant. Je bent verantwoordelijk voor het administratief én volledig managen van alle salesorders. Je draagt zorg voor een up-to-date beschikbaarheid van de producten en een volledige en tijdige bestelling/afroep. Je verwerkt klantenorders in ons CRM en SAP systeem en bereidt de orderpicking en delivery op administratief vlak voor. Ook ben je verantwoordelijk voor nazorg van de levering en de bijbehorende facturatie.


Je werkt nauw samen met de afdelingen Inside Sales en Planning. Daarnaast werk je samen met de afdelingen Product Management, Finance, Service en Delivery & Installation. Je weet wie er op deze afdelingen werken en wie je wanneer nodig hebt. Je geeft gevraagd en ongevraagd feedback en levert een bijdrage aan de optimalisatie van onze dienstverlening. Er wordt van je verwacht dat je te allen tijde een ambassadeur bent van ons merk en onze organisatie. Je bent bereikbaar en zet je in om goed samen te werken.

Vereisten

De ideale kandidaat:

  • Heeft MBO werk/denkniveau;

  • Beschikt over minimaal 2-4 jaar relevante werkervaring;

  • Je bent 20 uur per week beschikbaar (0,5 FTE);

  • Heeft een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (mondeling en schriftelijk);

  • Heeft goede kennis van MS Office (nadruk op Excel) en ERP systemen als CRM en SAP;

  • Heeft affiniteit met de fitnessbranche;

  • Bezit de mentaliteit van een topsporter, je gaat ervoor!


Je kunt bij ons rekenen op:

  • Een uitstekend salaris;

  • Een uitstekend pensioen waarbij Matrix het grootste deel voor haar rekening neemt;

  • Digitaal leerplatform;

  • 25 vakantiedagen met de optie om er 5 bij te kopen;

  • Gezellige kantine;

  • Verschillende interne events;

  • Veel ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën;

  • Vrijheid en verantwoordelijkheid, de basis van onze Matrix Mentaliteit!;

  • De juiste middelen om je functie uitstekend uit te kunnen oefenen;

  • Een job bij de leukste en snelst groeiende fitnessorganisatie van de Benelux;

  • Gratis fitnessfaciliteiten op kantoor;

  • Een inspirerend en enthousiast team; hierdoor leer je elke dag wel iets bij.


Hier kom je terecht

Wij zijn gevestigd in Houten en de snelst groeiende leverancier van professionele fitnessapparatuur in Nederland. Onze toestellen staan bij fitnesscentra, fysiotherapeuten, onderwijsinstellingen, hotels, bedrijven en topsport accommodaties. Als dochter van het in Taiwan opgerichte Johnson Health Tech kunnen we de voordelen van een wereldspeler bieden, maar kom je terecht in een lokaal en toegewijd team. En bij ons mag je ook nog eens sporten tijdens werktijd. Hoe tof is dat?!


Mensen maken Matrix

En dat is echt zo. Wij zijn een platte en dynamische organisatie waarin onze mensen het verschil maken. Binnen het bedrijf zijn de lijnen kort. Er wordt snel geschakeld en iedereen draagt veel eigen verantwoordelijkheid. De sfeer is informeel en het teamgevoel is bijna letterlijk voelbaar.


Wil je meer weten of deze vacature of ons bedrijf? Neem dan contact met ons op!

Sjoerd Staal - Junior HR Advisor

sjoerd.staal@matrixfitness.nl

t: +31 30 24 45 435

m: +31 6 36 34 04 20

(Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld)

of